deadhead

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

fluminlägg

Av ami - 17 februari 2012 00:00

precis det som jag va orolig för innan gör jag nu iaf, för jag är så jäkla bloggsugen efter att ha läst en massa bloggar med en massa random saker. och vet ni vad 99,9% av alla skriver? jo:

idag var jag deppig. men sen så träffade jag min bästa kompis/älsklings pojkvän/flickvän (det låter som om man har fler än 1 när man skriver ÄLSKLINGS bf/gf) och då va jag inte deppig, men sen så skulle jag jobba/gå i skolan/göra läxor/gå på toa och då blev jag deppig igen.

det är det stora sammanhanget på dagens bloggar. och just det: den här besattheten om att berätta att man har ett förhållande. och man vill bara skrika: JAG FATTAR ATT DU ÄR AWSOME OCH JAG SUGER! KAN DU INTE BARA HÅLLA KÄFTEN NU DÅ?!

det är som en kompis som jag har. hon har säkerligen haft 10 pojkvänner under de 3 åren som jag har känt henne och jag skojar inte när jag skriver det här, men hon har gjort en youtube video med alla killar där det står att dom kmr älska varandra forever and ever. hon skriver samma sak, hon har exakt likadana bilder (men förhoppningsvis med olika killar....) så det enda som skiljer dom här "kärleksbudskapen i allmän beskådan" (om jag fick ett sånt kärleksbudskap skulle jag vilja hålla det för mig själv, jag vill inte att alla ska kolla på det och kommentera det; guuud vad bra, du är ju så känslosam och du mst verkligen älska honom  hmmmm. har jag missat ngt här?   ) är faktiskt låtarna i en va det hiphop, en annan kent och det skulle faktiskt inte förvåna mig om hon gör en sån kärleksvideo med låtan "I'm sexy and I know it" som suger men det är en annan femma.

hon skulle säkert göra det bara för att. och så skulle alla skriva, för hon är en populär pingla det här vettu med hela 800 vänner på fb (man känner sig lite forever alone med sina 250 vänner då...) , att men guuuud vilken romantisk låt, och det mst varkligen komma direkt från hjärtat. jaa, vad vackert. elr va?!

so what i'm trying to say is:

vi fattar att du har ett förhållande och älskar den här personen och det är inget fel med att ha en "partner" elr "livskamrat" som är där för eh... intima saker, men snälla och jag upprepar det här snälla skriv inte om det i varje fucking inlägg för man tröttnar tro mig. och alla singlar bara sitter där och läser och ser hur lyckliga alla är med sina pojkvänner/flickvänner så sitter man själv här och är helt jätteensam. jag tror att det är därför som självmordsstatistiken har ökat så, det är för att alla skriver så hejdlöst på sina bloggar om sina lyckade förhållanden. men då har jag bara en fråga. hur kan det då gå så att man säger jag älskar dig och allt det och sen dan efter bara göra slut? känns inte det lite skumt? elr är det bara jag som är efter igen? för jag fattar inte det....

och nu till en helt random grej som inte alls har med det övriga i det här inlägget att göra. jag vann hela spelet i min iPhone och nu är jag jätteglad. så tjobajs så ses vi när jag inte är hög på trötthet    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ami - 2 april 2012 21:31


tjong i buljongen (jag vet, hemskaste hälsningsfrasen i världen...) och hej på er. jag vet att det har gått över en vecka sen jag bloggade (dum ami  ) så nu skriver jag ist. den här veckan har inte varit så mkt förutom att jag har haft 3 ntionella ...

sol

Av ami - 25 mars 2012 14:06

hej kära läsare. idag så känner jag för att vara sådär oerhört irrieterande trevlig som vissa människor kan va ibland. det kan ha och göra med att jag har sovit en timme mindre än vad jag brukar eftersom vi har ändrat till sommartiden inatt. jag har ...

Av ami - 24 mars 2012 16:02


idag så är det verkligen sommarväder i lilla sverige. idag när jag skulle gå ut till bussen (som jag for the record missade) så fick jag ta av mig min munkjacka så jag bara hade jeansjacka och linne på mig (även om jag kunde konstatera att jag nästan...

Av ami - 21 mars 2012 19:13

tjenamors idag så har jag och lilli varit på audition för estet-musik/natur-musik till gymnasiet. det är sjukt vad nervös man kan va innan. jag trodde att jag inte skulle kunna sova alls inatt, men jag sov som en stock. den enda gången jag vaknade ...

Av ami - 16 mars 2012 22:42


tjabbatjena hallå. jag tänkte bara slänga in ett snabbt blogg inlägg innan jag går och lägger mig. den här veckan har jag haft 2 nationella prov i kemi och jag har sovit verkligen uruselt nästan hela veckan, så däckade i soffan redan vid halv 10....

Presentation

Här på bloggen ska jag skriva om min azum musik smak och min vardag. enjoy.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards